Sunday 17 November 2013

Saya telah habis Pra-U

Asssalamualaikum dan selamat sejahtera....

Lama rasanya saya tidak membuka blog ku....labah-labah pun boleh bersarang sudh...haha....ndak pa...Alhamdulillah, sy telah tamat pengajian prauniversti di SMK Muhibbah...baru PRA ya, belum lagi U...hehe. pada bulan lepas iaitu pada 12 oktober 2013, program kecemerlangan kokurikulum dan hari graduasi pra-u telah diadakan di Dewan Hasil, LHDN, Sandakan. grand juga lh majlis tu. majlis ini diadakan utk meraikan kmi, pelajar 6 atas yg telah habis pengajian....pelajar 6 rendah jangan marah!!...tahun depan bru giliran kmu....hehe.... ADUN Elopura YB Datuk Aw Kam Wah telah merasmikan majlis tu....DATUK ok!!...beliau dah dapat gelaran tu baru jer...syukur. dalam majlis tu pelbagai perkara telah dilaksanakan antaranya ceramah motivasi yang telah disampaikan oleh En. Malin Manni yg juga guru pra-u disekolah sy sendri...beliau merupakan seorang guru yang periang dan paling GLAMOR kat sekolh tau....hehe. motivasi yg telah diberikan oleh beliau amat bermanfaat buat kmi semua. selain itu, ada juga persembahan yang telah dipersembahankan oleh para pelajar sendiri sprt tarian jawa asmaradana, muzikal dan persembahan string....persembahan2 ini telah memukau hadirin yg hadir. anugerah akademik dan kokurikulum telah disampaikan dan sya sendiri merupakan penerima anugerah tersebut....bangganya aku...(poyo yerrr aku)....hahahaha. acara kemuncaknya adalah penyampaian sijil graduasi dan sekuntum mawar yg telah disampaikan oleh puan pengetua....Alhamdulillah, setelah lebih kurang 1 setengah di Prauniversiti SMK. Muhibbah, kini saya telah tamat menjadi salah sorang pelajarnya. kalau ada rezeki, saya nak sambung ke peringkat yg lebih tinggi iaitu degree. saya berharap perkara yang saya telah alami ini akan berulang kembali pabila berjaya menjejakkan kaki ke menara gading...In sha allah!! =) sperti biasa adalah sedikit gambr utk tatapan semua...sekian, terima kasih! =)






No comments:

Post a Comment