Thursday 25 April 2013

23 April 2013

Belum sempat lebah-labah nak buat sawang, dah ada entri baharu lagi...hehe =) Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada para pembaca blog saya ini. Entri saya kali ini pulak bertajuki 23 April. Apa yang dimaksudkan dengan 23 April ini? 23 April ini adalah ulang tahun kelahiran cikgu saya, cikgu Shahidah. Saya dan kawan-kawan 6 Atas Perniagaan telah membuat suprise party untuk beliau. Walaupun planning yer hanya lebih kurang 2 jam jer, tapi suprise party ni cukup meriah!...walaupun dilakukan ala kadar sahaja iaitu sebiji kek yang beratnya 1 kilogram dan beberapa botol minuman tapi ia cukup bermakna bagi kami semua kerana ini pertama kali buat suprise birthday party untuk guru kelas kami. Saya tak nak cakap banyak, jom lihat gambar-gambar sepanjang sambutan tersebut berlangsung. Sekian, terima kasih!


Cikgu Shahidah, guru kelas kami (6AP)



KAMI




Model Pepsi...hehe




Diva Divana....hehe

No comments:

Post a Comment