Monday 31 December 2012

Tahun baharu

assalamualaikum dan selamat sejahtera...



entri saya kali ini pulak mengenai tahun baharu 2013. pejam celik-pejam celik, tanpa kita sedari tahun 2012 akan meninggalkan kita semua. banyak kisah suka dan duka telah berlaku di sepanjang tahun 2012 ini dalam diri masing-masing begitu juga dengan saya. namun, perkara yang telah lepas, biarkan berlalu, jangan dikenang lagi. ini mungkin merupakan entri terakhir saya buat tahun ini dalam banyak-banyak entri yang saya buat p/s banyaklah sanggattt, baru 5 entri...hehe. maklumlah nak tahun baharu..dikesempatan ini, saya ingin menyusun sepuluh jari saya, memohon jikau ada entri saya yang telah menguris perasaan para pembaca walaupun blog ini mengenai diri saya. terima kasih, salam hormat dan selamat tahun baharu 2013!

No comments:

Post a Comment