Friday 27 April 2012

Percubaan Pertama

Assalamualaikum wkt dan salam hormat...

Pertama sekali, terima kasih kepada sesiapa yang telah sudi membaca blog ku ini. "Percubaan pertama"...tajuk pertama dalam blog ku ini. Macam tajuk lagu Aizat pulak...hehe =P. Memandangkan ini merupakan "percubaan pertama" ku dalam menulis blog, saya akan menulis blog tentang diri saya. Nama saya dalam IC ialah Mohd. Musa Adivijaya Bin Andi Matalatta. Lahir pada 15 Januari 1994. Zodiak...capricorn tak silap...hehe. Hospital Duchess Of Kent, Sandakan tempat ku dilahirkan....orang Sabah bah! SK. Muhibbah sekolah rendahku manakala SMK. Muhibbah sekolah menengahku. Keputusan peperiksaan ku...UPSR-2A2B1C, PMR-4A4B dan SPM-2A1B2C3D1E...biasa-biasa jer, tak lah gempak sangat!...hehe. Apa lagi saya nak cakap...rasa nya tu saje lah...memandang ini merupakan percubaan pertama saya menulis blog, jadi tak banyak sangat yang boleh saya katakan. Terima kasih dan salam hormat! 

2 comments: